آ
-
آموزش خصوصی همتایان
مقایسهی اثربخشی آموزش خصوصی همتایان و خودآموزی شناختی بر پیشرفت، اضطراب و نگرش به درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 138-156]
ا
-
احساس اعتماد به نفس
رابطه ویژگیهای سازمانی، دانش، مهارت و نگرش معلمان مقطع دبیرستان با احساس اعتماد به نفس آنان در بکارگیری ICT در تدریس: ارائه مدل توضیحی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-136]
-
ادراک کنترل
پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانشآموزان با توجه به ادراک از والدین با واسطهگری انگیزش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 137-157]
-
ارزش تکلیف
بررسی نقش واسطهگری جهتگیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
-
استعدادهای درخشان
الگوی پیشبینی کنندگی راهبردهای خودتنظیمی ریاضی برای ابعاد خلاقیت در میان دانشآموزان دبیرستان¬های پرورش استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و عادی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 51-74]
-
اضطراب امتحان
رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
-
الگوهای ارتباطی خانواده
سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوی ارتباطی خانواده؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 21-47]
-
انگیزش
پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانشآموزان با توجه به ادراک از والدین با واسطهگری انگیزش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 137-157]
ب
-
بسط
بررسی نقش واسطهگری جهتگیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
-
بهزیستی روانشناختی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانشآموزان با توجه به ادراک از والدین با واسطهگری انگیزش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 137-157]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
-
پیشرفت ریاضی
مقایسهی اثربخشی آموزش خصوصی همتایان و خودآموزی شناختی بر پیشرفت، اضطراب و نگرش به درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 138-156]
ت
-
تفکر انتقادی
بررسی نقش واسطهگری جهتگیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
ج
-
جهتگیری هدف
بررسی نقش واسطهگری جهتگیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
-
جو حمایتی مدرسه
رابطه ویژگیهای سازمانی، دانش، مهارت و نگرش معلمان مقطع دبیرستان با احساس اعتماد به نفس آنان در بکارگیری ICT در تدریس: ارائه مدل توضیحی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-136]
ح
-
حل مسأله ریاضی
الگوی پیشبینی کنندگی راهبردهای خودتنظیمی ریاضی برای ابعاد خلاقیت در میان دانشآموزان دبیرستان¬های پرورش استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و عادی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 51-74]
-
حمایت از استقلال
پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانشآموزان با توجه به ادراک از والدین با واسطهگری انگیزش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 137-157]
خ
-
خلاقیت
الگوی پیشبینی کنندگی راهبردهای خودتنظیمی ریاضی برای ابعاد خلاقیت در میان دانشآموزان دبیرستان¬های پرورش استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و عادی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 51-74]
-
خودآموزی شناختی
مقایسهی اثربخشی آموزش خصوصی همتایان و خودآموزی شناختی بر پیشرفت، اضطراب و نگرش به درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 138-156]
-
خودتعیین¬گری
ادراک دانش¬آموز از حمایت معلم از خود¬مختاری و خودکارآمدی انگلیسی: نقش واسطهای نیازهای اساسی روانشناختی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
-
خودکارآمدی
سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوی ارتباطی خانواده؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 21-47]
-
خودکارآمدی
بررسی نقش واسطهگری جهتگیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
-
خودکارآمدی
نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
-
خودکارآمدی انگلیسی
ادراک دانش¬آموز از حمایت معلم از خود¬مختاری و خودکارآمدی انگلیسی: نقش واسطهای نیازهای اساسی روانشناختی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
-
خودمختاری
ادراک دانش¬آموز از حمایت معلم از خود¬مختاری و خودکارآمدی انگلیسی: نقش واسطهای نیازهای اساسی روانشناختی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
د
-
دانش
رابطه ویژگیهای سازمانی، دانش، مهارت و نگرش معلمان مقطع دبیرستان با احساس اعتماد به نفس آنان در بکارگیری ICT در تدریس: ارائه مدل توضیحی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-136]
-
دانشآموزان
تأثیر تعاملی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و سبکهای شناختی دانشآموزان بر عملکرد حل مسئله ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 81-115]
-
دانش موقعیتی
نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
-
دوره متوسطه
بررسی صلاحیتهای حرفهای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازندهگرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]
ر
-
راهبردهای خودتنظیمی
تأثیر تعاملی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و سبکهای شناختی دانشآموزان بر عملکرد حل مسئله ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 81-115]
-
راهبردهای خودتنظیمی ریاضی
الگوی پیشبینی کنندگی راهبردهای خودتنظیمی ریاضی برای ابعاد خلاقیت در میان دانشآموزان دبیرستان¬های پرورش استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و عادی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 51-74]
-
راهبردهای شناختی
بررسی نقش واسطهگری جهتگیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
س
-
سازگاری
رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
-
سازماندهی
بررسی نقش واسطهگری جهتگیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
-
سازنده گرایی
بررسی صلاحیتهای حرفهای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازندهگرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]
-
سبکهای شناختی
تأثیر تعاملی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و سبکهای شناختی دانشآموزان بر عملکرد حل مسئله ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 81-115]
-
سرزندگی تحصیلی
سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوی ارتباطی خانواده؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 21-47]
ص
-
صلاحیتهای حرفهای
بررسی صلاحیتهای حرفهای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازندهگرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]
ع
-
علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی
نقش نیازهای اساسی خودتعیینگری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجیگری انگیزش درونی و رضایت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-20]
-
عملکرد
بررسی صلاحیتهای حرفهای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازندهگرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]
-
عملکرد تحصیلی
رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
-
عملکرد حلمساله
تأثیر تعاملی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و سبکهای شناختی دانشآموزان بر عملکرد حل مسئله ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 81-115]
ف
-
فراشناخت
نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
ق
-
قابلیت کاربرد
نقش نیازهای اساسی خودتعیینگری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجیگری انگیزش درونی و رضایت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-20]
ک
-
کیفیت اطلاعات
نقش نیازهای اساسی خودتعیینگری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجیگری انگیزش درونی و رضایت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-20]
م
-
مدل یابی معادلات ساختاری
رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
-
مدیریت اطلاعات
نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
-
مرور ذهنی
بررسی نقش واسطهگری جهتگیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
-
معلمان
بررسی صلاحیتهای حرفهای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازندهگرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]
-
مهارت
رابطه ویژگیهای سازمانی، دانش، مهارت و نگرش معلمان مقطع دبیرستان با احساس اعتماد به نفس آنان در بکارگیری ICT در تدریس: ارائه مدل توضیحی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-136]
ن
-
نگرش نرم افزاری
رابطه ویژگیهای سازمانی، دانش، مهارت و نگرش معلمان مقطع دبیرستان با احساس اعتماد به نفس آنان در بکارگیری ICT در تدریس: ارائه مدل توضیحی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-136]
-
نیازهای اساسی روانشناختی
ادراک دانش¬آموز از حمایت معلم از خود¬مختاری و خودکارآمدی انگلیسی: نقش واسطهای نیازهای اساسی روانشناختی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
-
نیازهای خودتعیینگری
نقش نیازهای اساسی خودتعیینگری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجیگری انگیزش درونی و رضایت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-20]
ه
-
هوش
نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
-
هوش کلی
رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
-
هوش هیجانی
رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد