نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش خصوصی همتایان مقایسه‌ی اثربخشی آموزش خصوصی همتایان و خودآموزی شناختی بر پیشرفت، اضطراب و نگرش به درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 138-156]

ا

  • احساس اعتماد به نفس رابطه ویژگی‌های سازمانی، دانش، مهارت و نگرش معلمان مقطع دبیرستان با احساس اعتماد به نفس آنان در بکارگیری ICT در تدریس: ارائه مدل توضیحی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-136]
  • ادراک کنترل پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان با توجه به ادراک از والدین با واسطه‌گری انگیزش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 137-157]
  • ارزش تکلیف بررسی نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
  • استعدادهای درخشان الگوی پیش‌بینی کنندگی راهبردهای خودتنظیمی ریاضی برای ابعاد خلاقیت در میان دانش‌آموزان دبیرستان¬های پرورش استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و عادی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 51-74]
  • اضطراب امتحان رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانش‌آموزان سال اول دبیرستان‌های دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
  • الگوهای ارتباطی خانواده سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوی ارتباطی خانواده؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 21-47]
  • انگیزش پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان با توجه به ادراک از والدین با واسطه‌گری انگیزش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 137-157]

ب

  • بسط بررسی نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
  • بهزیستی روان‌شناختی پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان با توجه به ادراک از والدین با واسطه‌گری انگیزش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 137-157]

پ

  • پیشرفت تحصیلی نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
  • پیشرفت ریاضی مقایسه‌ی اثربخشی آموزش خصوصی همتایان و خودآموزی شناختی بر پیشرفت، اضطراب و نگرش به درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 138-156]

ت

  • تفکر انتقادی بررسی نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]

ج

  • جهت‌گیری هدف بررسی نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
  • جو حمایتی مدرسه رابطه ویژگی‌های سازمانی، دانش، مهارت و نگرش معلمان مقطع دبیرستان با احساس اعتماد به نفس آنان در بکارگیری ICT در تدریس: ارائه مدل توضیحی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-136]

ح

  • حل مسأله ریاضی الگوی پیش‌بینی کنندگی راهبردهای خودتنظیمی ریاضی برای ابعاد خلاقیت در میان دانش‌آموزان دبیرستان¬های پرورش استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و عادی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 51-74]
  • حمایت از استقلال پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان با توجه به ادراک از والدین با واسطه‌گری انگیزش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 137-157]

خ

  • خلاقیت الگوی پیش‌بینی کنندگی راهبردهای خودتنظیمی ریاضی برای ابعاد خلاقیت در میان دانش‌آموزان دبیرستان¬های پرورش استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و عادی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 51-74]
  • خودآموزی شناختی مقایسه‌ی اثربخشی آموزش خصوصی همتایان و خودآموزی شناختی بر پیشرفت، اضطراب و نگرش به درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 138-156]
  • خودتعیین¬گری ادراک دانش¬آموز از حمایت معلم از خود¬مختاری و خودکارآمدی انگلیسی: نقش واسطه‌ای نیازهای اساسی روان‌شناختی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
  • خودکارآمدی سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوی ارتباطی خانواده؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 21-47]
  • خودکارآمدی بررسی نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
  • خودکارآمدی نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
  • خودکارآمدی انگلیسی ادراک دانش¬آموز از حمایت معلم از خود¬مختاری و خودکارآمدی انگلیسی: نقش واسطه‌ای نیازهای اساسی روان‌شناختی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
  • خودمختاری ادراک دانش¬آموز از حمایت معلم از خود¬مختاری و خودکارآمدی انگلیسی: نقش واسطه‌ای نیازهای اساسی روان‌شناختی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]

د

  • دانش رابطه ویژگی‌های سازمانی، دانش، مهارت و نگرش معلمان مقطع دبیرستان با احساس اعتماد به نفس آنان در بکارگیری ICT در تدریس: ارائه مدل توضیحی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-136]
  • دانش‌آموزان تأثیر تعاملی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و سبک‌های شناختی دانش‌آموزان بر عملکرد حل‌ مسئله ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 81-115]
  • دانش موقعیتی نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
  • دوره متوسطه بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازنده‌گرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]

ر

  • راهبردهای خودتنظیمی تأثیر تعاملی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و سبک‌های شناختی دانش‌آموزان بر عملکرد حل‌ مسئله ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 81-115]
  • راهبردهای خودتنظیمی ریاضی الگوی پیش‌بینی کنندگی راهبردهای خودتنظیمی ریاضی برای ابعاد خلاقیت در میان دانش‌آموزان دبیرستان¬های پرورش استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و عادی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 51-74]
  • راهبردهای شناختی بررسی نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]

س

  • سازگاری رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانش‌آموزان سال اول دبیرستان‌های دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
  • سازماندهی بررسی نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
  • سازنده گرایی بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازنده‌گرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]
  • سبک‌های شناختی تأثیر تعاملی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و سبک‌های شناختی دانش‌آموزان بر عملکرد حل‌ مسئله ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 81-115]
  • سرزندگی تحصیلی سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوی ارتباطی خانواده؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 21-47]

ص

  • صلاحیت‌های حرفه‌ای بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازنده‌گرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]

ع

  • علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی نقش نیازهای اساسی خودتعیین‌گری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجی‌گری انگیزش درونی و رضایت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-20]
  • عملکرد بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازنده‌گرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]
  • عملکرد تحصیلی رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانش‌آموزان سال اول دبیرستان‌های دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
  • عملکرد حل‌مساله تأثیر تعاملی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و سبک‌های شناختی دانش‌آموزان بر عملکرد حل‌ مسئله ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 81-115]

ف

  • فراشناخت نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]

ق

  • قابلیت کاربرد نقش نیازهای اساسی خودتعیین‌گری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجی‌گری انگیزش درونی و رضایت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-20]

ک

  • کیفیت اطلاعات نقش نیازهای اساسی خودتعیین‌گری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجی‌گری انگیزش درونی و رضایت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-20]

م

  • مدل یابی معادلات ساختاری رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانش‌آموزان سال اول دبیرستان‌های دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
  • مدیریت اطلاعات نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
  • مرور ذهنی بررسی نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
  • معلمان بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازنده‌گرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]
  • مهارت رابطه ویژگی‌های سازمانی، دانش، مهارت و نگرش معلمان مقطع دبیرستان با احساس اعتماد به نفس آنان در بکارگیری ICT در تدریس: ارائه مدل توضیحی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-136]

ن

  • نگرش نرم افزاری رابطه ویژگی‌های سازمانی، دانش، مهارت و نگرش معلمان مقطع دبیرستان با احساس اعتماد به نفس آنان در بکارگیری ICT در تدریس: ارائه مدل توضیحی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-136]
  • نیازهای اساسی روان‌شناختی ادراک دانش¬آموز از حمایت معلم از خود¬مختاری و خودکارآمدی انگلیسی: نقش واسطه‌ای نیازهای اساسی روان‌شناختی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
  • نیازهای خودتعیین‌گری نقش نیازهای اساسی خودتعیین‌گری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجی‌گری انگیزش درونی و رضایت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-20]

ه

  • هوش نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
  • هوش کلی رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانش‌آموزان سال اول دبیرستان‌های دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
  • هوش هیجانی رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانش‌آموزان سال اول دبیرستان‌های دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]